De eerste dag inpakken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Wauben - WaarBenJij.nu De eerste dag inpakken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Wauben - WaarBenJij.nu

De eerste dag inpakken

Door: Linda Wauben

Blijf op de hoogte en volg Linda

26 Maart 2014 | Nederland, Breda

Vandaag is het dan zover: ik ben begonnen met het inpakken van mijn spullen. Wat moet je meenemen als je vijf maanden van thuis weggaat? Het liefste zou ik mijn hele kledingkast en inboedel meenemen, maar dat kan natuurlijk niet. Er moeten nog een aantal praktische zaken geregeld worden en nog heel wat spullen klaargelegd worden, maar ik heb er veel zin in en dat is het voornaamste. Volgende week maandag gaat de grote en spannende reis beginnen, dus wij gaan hier weer snel verder met inpakken.
Het volgende verslag zal uit het mooie Marburg verstuurd worden. Ik zal proberen iedere week een verslag te schrijven over alle leuke ervaringen.

Liefs,
Linda

  • 26 Maart 2014 - 17:27

    Romy:

    schat,
    dit is een heeeeeel goed plan !
    leuk dat je het gaat bijhouden, joehoeee !

    Liefsxxx

  • 27 Maart 2014 - 09:38

    Wies En René:

    Ha die Linda,
    nu gaat het al een beetje beginnen.
    Heel veel plezier, en we gaan je volgen op waarbenjenu.
    doeidoei Wies en René
    ps we zullen wel een beetje op papa en mama letten !

  • 27 Maart 2014 - 11:55

    Anja Wauben:

    Hoi lieve Linda
    Spannende dagen!! Langzaam maar zeker verzamel je de dingen die mee moeten. Wikken en wegen, maar uiteindelijk zal het allemaal gaan lukken. Het is een grote uitdaging, studeren in het land waarvan je de taal leert. We hopen dat je het naar je zin zult hebben en een mooie tijd zult hebben. Geniet ervan.
    Liefs
    Mama

  • 27 Maart 2014 - 12:38

    Christien:

    Hey Linda,

    Leuk, leuk, dat je ons zo op de hoogte brengt van je belevenissen! Gelukkig ga je niet zoooo heeel erg ver weg...tenminste.....wij zijn van plan om een keer jou kant op te komen 'brommen'. Dan gaan we de 'live-beelden' van wat je hier met ons deelt zelf ontdekken.
    Alvast een goede reis gewenst en dat je je maar snel op je gemak mag voelen daar!
    Henny & Christien XX

  • 27 Maart 2014 - 21:07

    Maureen:

    Hoi Linda,
    Succes met de voorbereidingen en maak er een mooi onvergetelijk avontuur van!!
    Groetjes,
    Maureen

  • 30 Maart 2014 - 19:34

    Vera & Jack:

    Hoi Linda,

    Een super geweldig avontuur, goede reis en succes in Duistland

    Liefs Jack, Vera & family





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Mijn grote reis naar ons mooie buurland gaat bijna beginnen. Ik ga vier maanden in Marburg aan de Philpips Universität Marburg studeren. Om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik meemaak, heb ik deze blog aangemaakt. Ik ga proberen iedere week een stukje te schrijven en ontvang graag reacties van jullie. Liefs, Linda

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 7629

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: